שירן פרידלנד / תלויה במזל בלבד
מיצב
העבודה עוסקת ברצון להתעשר בדרכים מהירות וקלות ובאובססיות והסתירות הפנימיות של בני אדם באשר למה שהם מוכנים לעשות בשביל להגשים מטרה זו. ביתני מפעל הפיס הכתומים-כחולים שפרוסים בארץ והפכו לחלק אינטגרלי מהנוף הישראלי האורבאני הופכים בעבודתי לייצוג של תרבות הדחפים הבלתי נשלטים (המקבלת עידוד, נסחרת ומווסתת ע"י המנגנון המוסדי שבוחר כמה והיכן יוצבו הביתנים, מידת הפרסום של ההבטחה הגדולה לאושר, וכו.). פעולת הגירוד של הכרטיסים, חוזרת ונישנית ללא הרף, היא הייצוג להתענגות, גם אם מתוסכלת וסיזיפית, של המהמרים.
בתהליך העבודה הפכתי למהמרת בעצמי, נטולת ממון, אך מבקשת לחוות את הקסם של הרגע שלפני, הרגע הארוטי שהכל בו עוד אפשרי.
בכל העבודה נותר כרטיס אחד לא מגורד שמור בתוך מסגרת, כזה שנועד לשמר את המאניה, במיוחד כאשר כל השאר נתון בהתדרדרות תמידית.